Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

ΚΛΟΠΗ ΜΕΛΙΣΣΟΣΜΗΝΩΝ

Φίλοι αναγνώστες,
ζητώ την αμέριστη κατανόησή σας γι αυτή την ανάρτηση. Δεν είναι στις προθέσεις μου, να χαλάσω τον εορταστικό τόνο των ημερών. Όμως «βρέθηκα εκτός εαυτού» διαβάζοντας την είδηση σε blog συναδέλφου και αφορούσε κλοπή μελισσοσμηνών αυτές τις Άγιες Μέρες και μάλιστα σχετικά κοντά στη περιοχή μου. Έκρινα λοιπόν σκόπιμο να κάνω αναδημοσίευση, μήπως συμβάλω και εγώ στην ανεύρεση του υπαιτίου.


"Στις 23/12 ξημερώματα μου έκλεψαν 9 μελισσοσμήνη μαζί με τις κυψέλες από την περιοχή Καλλιθέα Πατρών.
Οι κυψέλες είναι όλες καινούριες, φετινές, πυροσφραγισμένες με κωδικό EL13/1057. Πρόκειται για 4 μπλε, 3 κίτρινες, 1 γκρι, 1 λευκή, όλα τα καπάκια λευκά και οι πάτοι πισσαρισμένοι.
Οι 8 είναι αριθμημένες με μαύρα νούμερα και φέρουν τα αρχικά ΣΓ. Ζητάω την βοήθεια των συναδέλφων ντόπιων ή μη για τον εντοπισμό τους και την τιμωρία του δράστη.
Επικοινωνήστε με μήνυμα εδώ ή στο κινητό 6980817910.
Ευχαριστώ."

2 σχόλια:

  1. Δημήτρη χρόνια πολλά και ευχαριστώ πολύ για την ανάρτηση.Δικές μου ήταν οι κυψέλες και δυστυχώς δεν έχω τίποτα νεότερο.Υγεία πάνω απ'όλα και την άνοιξη θα ξαναγίνουν τα μελίσσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ
    ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΚΛΟΠΗ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΤΡΕΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή